web
analytics

Eigen recensies

• Raf Coppens & friends - Grembergen, 29 maart 2018

Een dolle avond gisteren in zaal Uilenspiegel in Grembergen. Erg veel volk ook, ik denk toch een 100 tal mensen, in een sfeervolle en goed verlichte zaal. 2 komieken en 1 MC brachten er direct de ambiance in.

De MC van dienst was Johan Bolsens uit Vilvoorde. Hij praatte de acts feilloos aan elkaar en kondigde de eerste komiek aan.

Kris Van Spitael , een extreem droge moppentapper, bracht een serene doch grappige act die uitblonk door enkele goedgeschreven gedichtjes over diverse onderwerpen. Dit was goed gebracht.

Raf Coppens begon na een korte pauze aan 'De grote Raf Coppens show' gedurende 70 minuten. Hij hekelde meteen de locatie en ook de aanwezigen. Ze werden op vakkundige wijze gefileerd en de toon was gezet. Dit werd een avond waar elke Raf Coppens fan van droomt: snedig, rechtuit, en humor op het grove af. Ook zijn bezoek aan de C & A en de Colruyt had de lachers al overuren laten draaien en dan moest zijn ruime liedjesronde nog beginnen. Daarbij een sublieme Bart Peeters-imitatie en zijn eigen versies van Oscar and the wolf en Bazart hits. Jacques Brel werd geparodieerd met 'Mijn vlakke hand'. Tophumor! Raf Coppens sloot zijn succesvol optreden af met zijn succesnummer ' Ik ben kwaad'. Een superavond!

• Raf Coppens - Dendermonde, Huis van Winckel, 15 december 2017

Raf Coppens en nog 2 voorprogramma's waren gisteren te gast in het Huis van Winckel in Dendermonde. Er was veel volk, de zaal van zo'n 60 zitjes zat afgeladen vol. Er was sfeer en véél comedy.

Amelie Albrecht scoorde met haar gebalde performance van 15 minuten. Deze ravissante comedienne uit Dendermonde deed waar alle debutanten van dromen: de lachers aan het werk zetten en met gelaagde doch herkenbare humor de boel opwarmen. Dit was erg goed!

Borrris is een collectief uit Brussel dat improvisatie doet. Met aanwijzingen vanuit het publiek deden ze enkele sketches waar vooral de liefhebbers van improvisatie humor hartelijk mee lachten. Er was een duidelijke wisselwerking tussen publiek en Borrris.

Raf Coppens speelde een thuismatch en haalde de ene one-liner na de andere boven waarmee hij het voltallige publiek op zijn hand had. Er werd gelachen met alles en iedereen: Lukaku, de voetbalanalyses van Johan Boskamp, de vrouw van Raf, het publiek, enz. Kortom, geen enkel heilig huisje bleef overeind in een spervuur van geslaagde grappen. Het was dan ook erg bonte humor. Na een uur sloot Raf zijn set af met een hele hoop liedjes met daarbij een erg treffende Bart Peeters imitatie en zijn eigen versie van Oscar and the wolf. Dit was een van de beste Raf Coppens-optredens dat ik zag de voorbije jaren.

• Raf Coppens op 1 december in Zottegem

raf coppens, herzele

Zottegem, niet ver van Herzele, maakt zich op voor de komst van Raf Coppens. Op 1 december 2017 wordt hij verwacht in feestzaal De Gilde, Smissenhoek 46 te Zottegem. Het is een show ten voordele van Kom Op Tegen Kanker. Kaarten kosten 10 euro en het voorprogramma zal gedaan worden door Wilfried Van Der Elst. Succes verzekerd! Info: http://www.komoptegenkanker.be/actie/humoravond-wilfried-van-der-elst-raf-coppens

• Raf Coppens ook dit jaar op de Gentse Feesten

Vandaag starten De Gentse Feesten. Dit jaarlijks festijn trekt grote artiesten aan en Raf Coppens mag natuurlijk niet ontbreken. Op 20 en 21 juli 2017 treedt hij op in het mooie Hof van Ryhove met De Grote Raf Coppens Show. Tickets aan de kassa of via http://www.uitbureau.be/voorstelling?VoorstellingId=4653. Allen daarheen!

• Raf Coppens - Zele, 24 maart 2017

Wanneer? Vrijdag 24 maart 2017

Wie? Raf Coppens en Tom Cools

Waar? De Wiek, Zele

Duur? Tom Cools: 25 minuten Raf Coppens: 65 minuten

Gisteren naar de Grote Raf Coppens Show geweest in Zele. Zaal De Wiek is een erg groot en mooi gebouw met een prachtige foyer en zaal. Echt een meerwaarde voor de regio.

Tom Cools uit de Kempen mocht de spits afbijten met zijn vindingrijke humor. Gedurende een klein half uur mocht hij zijn ding doen en hij deed dat goed. Ook betrok hij enkele toeschouwers bij zijn grappen. Toen kondigde hij Raf Coppens aan en waren we vertrokken voor een uur spitse jokes. Hij had het over de prestaties van de Rode Duivels en de overwinning van Greg Van Avermaet. De vrouw en familie van Raf kregen ook hun portie grappen over zich heen en Zele moest er ook eraan geloven. Direct opkomen en direct scoren noemen ze dat. Iets wat enkel doorwinterde comedians kunnen. Na een welgemeend applaus werd er verder gelachen met Siegfried Bracke, Maggie De Block en de avonturen van Lukaku in onze nationale ploeg. Raf Coppens was erg goed op dreef en ging maar door met fantastische imitaties en grappen. De avond werd waardig afgesloten met liedjes van o.a. Bart Peeters (met treffende imitatie) en Jacques Brel. Het ultieme lied werd 'Ik ben kwaad', een eigen nummer van Raf Coppens. Tot slot vuurde hij een trits one-liners af, het publiek lachte hard. Een zeer geslaagde avond op een prachtige locatie.